Painful

2013-05-31 @ 09:06:23
Blev mysmorgon med monstret. Yoghurt och färska jordgubbar, aldrig fel. 
Nu blir det en kopp kaffe innan det är dags att dra till skolan och göra engelskaprovet. 
Sedan 13.10 blir det blodcentralen! Är sjukt pepp! Vet att idag är det bara dit och skriva lite papper och göra en sån testdragning för att det ska skickas iväg och testas så jag vet om jag kan donera sen. 
Men endå, det är första steget. Och om det går bra så får jag gå ner och donera tre gånger i år. Känns hur bra som helst! 

Gjorde något med axeln tidigare. Den knakade till (dock inget ovanligt med det) och bara några sekunder senare så gjorde det helt plötsligt hur ont som helst! Och tydligen måste jag ha klämt nerven samtidigt för smärtan bara sköt rakt ner i handen. Kunde knappt andas eller stå på fötterna för att det gjorde så ont. Och samtidigt ville monstret ha hjälp med ALLT. 
Efter ett tag så började det onda släppa, så då kunde jag hjälpa henne, men när jag skulle lyfta upp henne lite för att flytta henne så ilade det till i hela axeln igen så var tvungen att sätta ner henne så fort jag kunde. 
Så då stod man där igen och kunde nästan inte andas. 
Men det släppte till vi skulle börja gå till dagis, men kan fortfarande inte dra armen över huvudet för då gör det ont. 
Känner fortfarande väldigt svagt hur smärtan ligger kvar i armen. Den ligger lixom i bakgrunden.
Hoppas på att den inte gör så där jätteont igen, för då lär jag inte komma någonstans alls. 

Men nu ska jag väskan med det jag kan tänkas behöva. 
Dvs en penna och ett sudd? Har inte en aning hur 'Listening' provet kommer gå till, haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0