Saturday, June 1

2013-06-01 @ 17:12:01
Idag har det plockats och diskats medans lillmonstret sov lite.
Sedan blev det lunch och efter det tog vi på oss så lite kläder som möjligt och gick till biljarden där mamma och Micke satt. 
Monstret och hennes mormor gick till lekparken en stund medan jag satt kvar med Micke. 
Var inte där länge, och passade på att ta en vända på¨affären innan vi gick hem. 
Vi hade tur som kom hem innan det värsta regnet började, och sedan vi kom hem har monstret sprungit till fönstret såfort det har åskat. 
Riktigt mysigt, och jag är lite sur på mig själv för att jag glömde köpa oboy. Förhoppningsvis fortsätter vädret tills efter monstret har lagt sig ikväll. 
Kan ju inte sätta mig och dricka varm oboy när inte hon får det. 

Men nu säger monstret att hon är hungrig så det är bara att ställa sig och laga mat. 

Klänning och nya skorna (shock) fick bli dagens outfit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0