Ja till trängselskatten!

2013-06-03 @ 09:18:22

 
Det är allafall den sidan jag kommer vara på i debatten imorgon på svenskalektionen. 
Sen att jag inte alls säger ja i verkligheten, det är en annan sak. 
Men idag måste jag läsa på lite mer och komma med argument till varför vi ska ha trängselskatten och försöka komma med så bra saker som möjligt så vi övertalar "nej-sidan". 
Ska även göra engelskauppgift, handla massa frukt så jag kan göra fruktsallad till kalaset på dagis i eftermiddag. De flesta andra ska ta med sig kakor och bullar och sånt, ser verkligen inte meningen med att trycka i så pass små barn så mycket onödigt socker. 
Snygg övergång på samtalsämne!


Någon som är för trängselskatten som kan komma med något bra argument till varför vi ska ha den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0